پایگاه خبری پریشهر

پریشهر
غیرحضوری شدن مدارس

غیرحضوری شدن مدارس گلستان

استاندار گلستان گفت: مدارس این استان در همه مقاطع تحصیلی به دلیل آغاز موج ششم کرونا و افزایش مورد ابتلا در سنین پایین تر طی یک هفته آینده غیرحضوری خواهد بود.

علی محمد زنگانه در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سالن جلسات استانداری افزود: متاسفانه سویه امیکرون به شدت در حال گسترش است و برغم اینکه تمام شهرستان های استان در هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشتند، این هفته ۹ شهرستان در وضعیت زرد و پنج شهرستان آبی هستند.

وی اظهارداشت: بر اساس آمار موجود نیمی از مبتلایان جدید تا کنون واکسن نزده اند و نیمی دیگر سه دز را به صورت کامل تزریق نکرده اند.

استاندار گلستان یادآور شد: متاسفانه میزان تزریق دز سوم در برخی شهرستان ها زیر ۱۰ درصد است که از مردم تقاضا داریم برای تکمیل زنجیره ایمنی و کاهش ابتلا  برای دریافت دز سوم مراجعه کنند.

زنگانه یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به خصوص در اماکن عمومی و پر جمعیت باید به صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان این که تمام مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود ، تصریح کرد : توجه به ایام الله دهه مبارک فجر برنامه افتتاح طرح ها بیشتر به صورت متمرکز و با حداقل جمعیت برگزار می شود برنامه پیاده روی همگانی ملغی است.

به گفته وی در خصوص چگونگی برگزاری آیین ۲۲ بهمن در جلسه هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

در زمان حاضر در استان گلستان ۱۸۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۳ نفر به دستگاه وصل هستند.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *