پایگاه خبری پری شهر

پریشهر
تبدیل4 هکتار از اراضی جهاد کشاورزی گرگان به فضای سبز

تبدیل۴ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی گرگان به فضای سبز

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان  از تبدیل ۴  هکتار از اراضی جهاد کشاورزی خیابان شهید بهشتی گرگان به  فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، سیدمحمد مرتضوی افزود: این اقدام در راستای تصویب  تفاهم‌نامه شهرداری گرگان و جهاد کشاورزی گلستان در دویست و چهل و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورا مبنی بر واگذاری ۴ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی استان در خیابان شهید بهشتی به شهرداری صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: براساس این مصوبه ۴ هکتار از اراضی واقع در مجموعه ۱۰ هکتاری جهاد کشاورزی به شهرداری گرگان واگذار و شهرداری نیز متعهد به ساخت بنای اداری برای سازمان جهاد کشاورزی به متراژ ده  هزار متر مربع خواهد شد که این لایحه با رای مثبت اعضای شورای شهر تصویب شد.

مرتضوی افزایش سرانه های فضای سبز، جلوگیری از ساخت و ساز غیر متعارف و کنترل ترافیک در هسته مرکزی شهر و جانمایی و ساماندهی مناسب این فضا برای احداث پارک شهری را از جمله اهداف و رویکردهای اعضای شورای اسلامی شهر در تصویب این لایحه برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: این مصوبه پس از تایید فرمانداری، به کمیسیون بررسی لوایح دولت ارسال و پس از آن به یک قرارداد دو طرفه بین شهرداری و جهاد کشاورزی تبدیل خواهد شد و جزییات و چگونگی آن مجددا جزئیات این قرارداد در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

درباره نویسنده خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *